Metody płatności:      

  • przelew tradycyjny
  • przelew elektroniczny (dotpay)
  • płatność przy odbiorze (dodatkowa opłata 8 zł)

Warunki dostawy:

  • Zamówienia złożone  do godziny 14.00 zostaną nadane tego samego dnia, termin dostawy 1-2 dni robocze.
  • Zamówienia złożone po godzinie 14.00 zostaną nadane w dniu następnym, termin dostawy 1-2 dni robocze od dnia nadania przesyłki.
  • Zamówienia na terenie Warszawy będą realizowane tego samego dnia.
  • Wszystkie terminy są wyliczone w oparciu o dni robocze. Zamówienie złożone w dni wolne od pracy oraz weekendy są przekazywane do realizacji w pierwszy możliwy dzień roboczy.
  • Informacje dotyczące statusu dostawy zamówienia będą wysyłane na adres mailowy, który został podany przy rejestracji. 
  • W przypadku przesyłki za pobraniem  lub dostarczenia przesyłki do określonej godziny na życzenie klienta koszty wysyłki zwiększają się o 8 zł.
  • Prosimy o umieszczanie aktualnych danych w dotyczących adresu dostawy, numeru kontaktowego oraz adresu email.

  • W przypadku zmiany wyżej wymienionych danych prosimy o niezwłoczne zaktualizowanie danych, w celu monitorowania i dostarczenia dostawy pod właściwy adres. 
  • Wszelkie uwagi odnośnie dostawy, godzin dostarczenia prosimy zgłaszać:

                   - do biura obsługi klienta , dzwoniąc pod numer +48 533 555 573, +48 533 662 014  

                   - wysyłając e-mail na adres kontakt@dermafillers.pl

                   - wpisując uwagi przy składaniu zamówienia.

Jak dostarczymy Twoje zamówienie?

  • Dbając o bezpieczeństwo nadawanych przesyłek a także termin ich doręczenia zamawiane produkty będą dostarczane przez firmę kurierską DHL.

  • Po wysłaniu Twojego zamówienia otrzymasz powiadomienie e-mail wraz z numerem listu przewozowego paczki, na podstawie którego możesz śledzić jej doręczenie na stronie DHL.

  • Przesyłki kurierskie są dostarczane w godzinach 9:00 - 18:00 w dni robocze.

  • Jeśli kurier nie zastanie odbiorcy pod wskazanym adresem, a będzie miał dostęp do skrzynki pocztowej - zostawi awizo.

  • Kurier podejmie ponowną próbę doręczenia paczki następnego dnia roboczego.

  • Jeżeli w pobliżu znajduje się Punkt Odbioru DHL – będzie można odebrać przesyłkę właśnie tam lub skontaktować się z DHL i ustalić inny sposób dostarczenia. Wszelkie informacje wraz z adresem Punktu Odbioru będą podane na awizo.